Tuesday, April 13, 2010

Yesterday was hari makan sedunia. Went out for lunch with Sazzy at Padang Kota. Dah few days craving for the mee sotong, lastly semalam dapat jugak. Me, being tamak as usual ordered mee sotong besar with extra sotong. Ha ha. And 2 coconut shake and a mineral water all for myself. I finished up all the drinks but couldnt finish the sotongs and now tengah tulis sambil telan air liur because lapar ...





Ruginyaaa tak order cendol, sighh! Then after that we went to Winter Warmers GP for our afternoon tea. We ordered iced rose tea, rose cookies, ice cream waffle and tuna sandwich. Iced rose tea bila minum banyak rasa macam minum air perfume. Mulut wangi je minum tu. So full lepas tu tak larat nak jalan. Thought nak buat massage tapi tak jadi sebab letih sangat after makan tu. Now rasa menyesal pulak tak buat massage.





Yesterday was my Nuki's and my FSIL's birthday. A shoutout to the both of you ...

Happy belated birthday Nuki and Kak Azura!

PS: Tak makan breakfast lagi, otak tersangkut taktau nak tulis apa. Im waiting for lunchtime. Another 1 hour, haihhh cepat lah sikit. I want my ikan bakar cicah air asam. And semalam mimpi cekodok, tetiba. Dah lama tak makan cekodok, goreng pisang, cucur badar, kuih keria and the likes of it ... teringin lah! And also nak lala masak pedas kat Padang Kota, so Sazzy when are we going there again? O btw, semalam tengok dvd Adnan Sempit, sumpah lawak! Ha ha masuk today dah ulang 4 times. Now nak start tengok My Name Is Khan kbye!

2 comments:

reena said...

I want coconut shake!

Melissa R. said...

sedappp. semalam macam nak order lagi 3 tapi malu sebab semua org dok tgk. me and my friend, just the two of us, tapi air smp 5! haha